Ayça Bingöl

11 Kasım 2011 Cuma 0 yorum



Ayça Bingöl:
Doğumu: 1975 - İstanbul

Tiyatro, sinema ve dizi oyuncusu.
1998 yılında İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü`nden mezun oldu. 1996 yılında Dormen Tiyatrosu'nda profesyonel oyunculuğa başladı. 1998 - 2000 yılları arasında da konuk oyuncu olarak Tiyatro Fora`da oynadı. Reklam filmleri, sinema ve dizilerde oynadı ve seslendirme sanatçılığı yaptı. Yeditepe Oyuncuları kadrosunda bulundu. 2007/2008 sezonunda Bana Bir Picasso Gerek adlı oyun ile Duru Tiyatro'ya katılmıştır. 2008/2009 sezonunda ayrıca Tiyatro Stüdyosu'nda Nehrin Solgun Yüzü adlı oyunda da rol almıştır.

Sahip olduğu ödüller:


6. Tiyatro Tiyatro Ödülleri: Yılın Kadın Oyuncusu -Bana Bir Picasso Gerek - Duru Tiyatro 2008
Afife Jale Tiyatro Ödülleri: Yılın en başarılı kadın oyuncusu - Bana Bir Picasso Gerek - Duru Tiyatro 2008
Sadri Alışık Tiyatro Ödülleri: Yılın en iyi kadın oyuncusu - Bana Bir Picasso Gerek - Duru Tiyatro 2008
16. Çırağan Lions Ödülleri : Yılın en iyi kadın oyuncusu - Nehrin Solgun Yüzü - Tiyatro Stüdyosu 2009
Rol aldığı tiyatro oyunları:

Nehrin Solgun Yüzü
Bana Bir Picasso Gerek
Paramparça
Tıpkı Sen Tıpkı Ben
Klakson, Borazan ve Bırtlar
Bugün Git Yarın Gel
Yukarıda Biri mi Var
Zafer Madalyası
Olacak Şey Değil
Kare As
Oyun Karıştı
Filmografisi:

Melekler ve Kumarbazlar -2009
Sonsuz (film) -2009
Küçük Kadınlar- 2009
İki Aile - 2008
Bıçak Sırtı -2008
Hayat Kavgam - 2007
Tramvay (Film) - 2006
Taşların Sırrı - 2006
Yadigar - 2004
Anne Babamla Evlensene - 2002
Gözlük - 2000
Evdeki Yabancı - 2000
Sır Dosyası - 1999
Seslendirme Çalışmaları:

Yüzüklerin Efendisi-Liv Tyler(Arwen)
Lost-Kate (TNT için seslendirildi)
Buz Devri-Ellie
Madagascar-Gloria
Orman Çetesi-Gladys
Kayıp Balık Nemo-Peach
Kahraman İnekler
Beowulf Angelina Jolie
Taking Lives (Hayatın Benim) Angelina Jolie
28 Week Later (28 Hafta Sonra)...Rose Byrne
Peter Pan....Wendy
Red Kit:Batiya Hucum....Miss Littletown
Mr. Deeds (Kazara Zengin)...Winona Ryder









0 yorum:

Yorum Gönder